Dag 1: om mig

Jenny Birgitta Louise Vidmark är då mitt fullständiga namn för de som ej vet de. Mellan namnen har ja fått från farmor och mormor. 
Är 17 år. Fyller i oktober så är ett sen barn. Men man ska ju inte gnälla för när man blir äldre blir man ju yngre än sina vänner som är i samm ålder ;)
Bor för tillfället med min pojkvän Johan Forsell i en 3:a på Anderstorp, men vi ska nu innan jul flytta till boliden i en 2:a. De finns både för och nackdelar med det, men ja överlever nog alla bussresor får ja hoppas. Har ju i allafall en trogen buss kompis. 
Ja jag vet inte va ja ska berätta om mig. 
Har idrottat sen ja va ett litet barn, men slutade för ungefär ett år sedan för att jag fick körtelfeber. Och kände att ja har missat alldeles för mycket för att börja om igen. Väldigt sur må jag säga men får försöka hitta på någonting annat att göra så ja håller kroppen i topp trim. 
Har även en katt vid namn torsten som bara är 5 månader. Hämtade den underbara kissen i Augusti. Han är en väldigt mysig kissekatt, men har även sina dåliga stunder också.Ska även skaffa en hund om inte allt för länge.:) 
Nä nu ska ja no inte berätta så mycket mer så ja kan svara på de andra frågor som ska besvaras. De är bara kommentera om ni vill veta nå mer. 



Nu ska ja snart lägga mig och se film. Pojken min sitter och spelar x-box och ja sitter och myser med katten. Hare gött allesammans.

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0