Snöööö!

Varför kan de inte bara sluta snöa så att man kan få vara ute och köra skoter i strålande väder och bara mysa vid en eld. MEn nae nu ska man sitta inne och göra ingenting isället:P
Idag händer det inte mycket ska vara barnvakt åt min lillebror mamma och pappa drar på fest och lämnar mej hemma... Nae men de ska nog gå bra.
Idag ska det bli en hemma kväll vid tv:n och bara ta det lungt med en kopp varm choklad :)
Imorrn ska ja dra mej tillbaka till stan och får se vad som händer där. Men någonting ska man väl kunna hitta på.
Som vanligt har jag inga bilder för sitter på mammas dator orkar som inte ta med mig min när mamma har en bättre dator.. Men ja bjuder no på lite kort ikväll tror ja om ja orkar:]
 För övrigt så vill ja ha en hund!!!! Tänk å ha en lite hund å promenera med och mysa med på kvällen de kan inte bli bättre :)

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0