Älskar dej!

Älskar min Johan Forsell! Han är verkligen de bästa jag har.Kan ju skriva lite om hur allt gick till:
För ungefär kanske 3 år sedan så var vi inte ens nära att vara kompisar vi hatade varandra mer än någonting annat. 
Men sen förra vintern så var ja med min bror, andre, andreas och johan. Vi körde skoter som vi gjorde rätt mke den vintern. En gång skulle ja följa med på en skoterutflyckt som tg anordnade( det är någonting dom kristna har). Då var vi rätt mke folk och min bror skulle skjutsa en annan så då fick ja åka med johan, den dagen glömmer jag aldrig. Men då var vi som bara vänner senare på sommaren alltså sommaren 2009 så pratade vi på msn några gånger då och då och det blev bara mer och mer ju längre tiden gick. Sedan följde jag med min bror osv och vi var då men johan. Sen fortsatte vi prata väldigt mke. Sen flyttade jag till stan och efter ett tag kom johan och hälsade på vilket jag tyckte var jätte trevligt. Jag minns en gång när han var och hälsade på så var vi uppe hela natten och bara pratade å löste korsord:) Glömmer aldrig den kvällen:)
Sen fortsatte vi prata lika mke som tidigare om inte mer. Tiden gick och vi var med varandra någon gång, de pirrade i magen varje gång jag var med han:] Sen var vi med varandra ganska ofta och då kände jag att det här är den jag verkligen älskar så för två månader och 4 dagar sedan blev vi tsm:) Glömmer inte den dagen, de är den bästa dagen i mitt liv. 1/11-09 blev Johan Forsell min älskling. Han är det bästa som hänt mej♥

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0