..

Snart börjar skolan om, varför måste man gå skola? Ibland känns det bara onödigt man lär sig inte direkt så jätte mke. Man måste alltså stå ut med att gå skola i 12 år och oftast måste man plugga vidare så då är nästan 20 år av sitt liv bortkastat på att gå skola. Men det är väl bara att bita ihop:P

Idag har jag varit en duktig flicka, har hjälp både mamma och pappa och städa och jag har även lagat mat:O Att laga mat är väl inte direkt min starkaste sida. Brandvarnare och liknande brukar starta när jag är i farten:] så när jag bor i stan brukar ja inte äta så mycket få kasta hälften för att det blir förstört:P då är det bra att man har en snäll mamma som gör matlådor till en:]
mke mer än så hade jag väl inte att säga i dag:)

(ungefär så här brukat det väl se ut när jag lagar mat:P)

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0