Hemma:)

Nu sitter jag hemma i bjurvattnet, kom hit igår men ska fara till stan idag igen. För i dag flyttar vi alla mina grejjer till den nya lägenheten:D
Kanske lägger ut någon bild senare på hur den ser ut:)
Igår gjorde jag väl inte så mke gick först skola till 10 i 4 :O hur kan få gå så länge en freda, de är ju sjukt:O på en freda brukar man ju sluta tidigt men nae inte nu...
Men när jag hade slutat ko johan krille och emma och hämtade mig och vi åkte hemmåt. Sen for johan och krille ut ¨körde skoter men ja å emma stanna inne. Sen for johan hem och krille kom in. Då han kom inte sa han att vi skulle te johan så då vare bara vänta på ante skulle komma sen åkte vi mot johan. Vill köra skoter:D:D


Men igår fick ja veta att ja är tvungen att ta om de förbannade skoterkortet..... Så de blir inte å köra nå nu när vi ska te fjällen på sportlove.. Men man får väl bita i de sura äpplet å göra om kortet..... Men de var svinigt tkr ja.

Jenny Widmark


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du pratat med SO?

2010-01-16 @ 12:15:13
Postat av: sofielindgren

hör av dig om måndag :)

2010-01-17 @ 00:17:36
URL: http://sofieelindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0