Internet funkar:D

Som ni ser på rubriken ovan så funkar internet typ för första gången ;)
Sen vill ja berätta en rolig nyhet:D och de är att jag återigen ska flytta :D nu mke närmare balder tar typ 3 min att gå dit nu:) Love it!! Får äntligen flytta från min vidriga hyresvärd:D Bara ni kommer å hälsar på vet ja:)
Och sen ska ja berätta att jag tidigare i vinter fick en förfrågan från ibs tränar, han frågade om ja ville spela i deras lag och visst sa jag tack, men enda problemet är att ja te känner en enda kotte där men va fan :P Så nu kl 20.00 är första träningen med dom:) Ni som inte förstår så äre innebandy jag snackar om. Dom spelar dock i division 3 så ja lär ligga efter i allt men bara ta igen:P Om ja inte hade nå speciellt så skulle han ju inte fråga så ja får ta de positivt:D Men nu måste ja dra till kaplan och möta upp linnea hon ska vara stöd till mej under första träningen:] 


Som ni kanske förstår så kan ja inte uppdatera på ett tag för ja ska ju flytta och så flyttar redan i helgen:D Så vi hörs förmodligen i början av nästa vecka:) ha de bra allesammans tills dess:D♥

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0