Lagomt rädd!

Som rubriken berättar så blev ja grymt rädd i morse när jag steg upp. jag minns att johan låg i min säng när vi somnade och klockan tio när jag vaknade så var han borta! Men sen efter lång betänketig så kom ja på att han skulle ut och köra skoter med nygren osv.
snart vid två kommer jag fara på bingon i boliden och vara kontrollant får se hur de går:P
sen direkt efter att de har slutat så bär de av till stan ,grymt skönt ska de bli och slippa allt här hemma förutom mammas mat:] Men som tur är så får jag ju med min några matlådor.
Men nu ska ja käka lunch och sen försöka packa alla saker jag ska ha med mig till stan vilket blir massvis:) Men ni får ha det så bra..
Just ja nu när jag kommer ihåg det så kanske de inte kommer vara så mke uppdatering när ja är i stan mitt internet i lägenheten funkar inte bara ibland så ni ser ju när de har funkat;)
Men nu ska ja gå:) ha de kung!
 Gott:)

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0