Underbart!

Nu är man hemma i bjurvattnet. Tidigare ville ja inte hem för mina föräldrar var grymt jobbiga.. Men nu har ja ändrat min åsikt ja tycker dom är lite smått gulliga. Dom blir alltid så glad när ja kommer hem :)
Men nog om detta. Var med min käre vänn linnea igår å hade de mysigt, vi var på hockeyn men såg kanske inte direkt sådär jätte mke:] ingen av oss är speciellt intresserade av de så vi satt i rummet brevid ladan och värmde oss i två perioder:] sen kom min bror och körde hem oss. Grattis till han som klarat körkortet :)!
Imorrn ska vi fara och köra bordet osv till min lägenhet så de blir klar imorrn. :)
Och imorrn får ja vara med min älskling:) Kommer även lägga ut ett kort på han senare för han har färgat sitt hår, vilken färg de blev säger ja inte de får ni se. Men nu ska ja se lite tv:) vi hörs :) Puss

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0