kan inte sova!

johan for för ett tag sen och skulle jobba så nu kan ja inte sova. tack älskling. Men allafall så ska ja lägga mig och se film och sedan försöka sova ett tag för vi åker vid 12.00 från mig till umeå sen ska vi handla lite mat som vi ska äta sedan försöka hitta min moster som är någerst i ume och sedan till sist flygplatsen. KOmmer fram till rurkiet någon gång vid två tiden så då blire och lägga sig och sova sedan vakna tidigt imorrn och gå och utforska stället :) 
SKa bli hel skönt att få komma bort ett tag innan man börjar jobba så man är utvilad :) 
Men nog babbel från mig nu ska ja lägga mig och se film. Vi hörs om en vecka :) KOmmer nog komma lite bilder och sånt när jag kommer tillbaka, får se om ja är flitig med kameran eller inte :P

Jenny Widmark


Kommentarer
Postat av: ....

:)

2010-08-18 @ 18:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0