07/07-10

Turkiet!!!!!
Den 7 juli bär det av till turkiet :) bara jag och mín mor, ska bli hur skönt som hellst att komma bort ett tag och bara ta de lugnt och sola och shopa :D
Massa sol mat och shoping blir de av :) LÄngar som bara den kommer bli hur skönt som helst :D De var allt jag hade och säga för nu ska ja lägga mig för skaupp tidigt imorrn mon bror tar studenten och även min pojkvän men kommer nog bara hinna med att fara på min brors student:( men de får duga, träffar älsklingen sen :)
Ha de bra allesammans :) go natt :*
Pussar på dig älskling ta de lugnt med drickandet ;)




Har tyvärr ingen bild på oss båda i samma kort men de ska nog fixas snarast :)








Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0