lördag

Sitter just på rummet och lyssnar på musik och ska sedan se en film, har ny klippt mig, blev inte riktigt som tänkt utan mamma ska få fixa till de imorrn ser konstigt ut. Men de nötta är i allafall borta nu så de är jag glad för:)
Idag har jag målat på huset och hjälp morfar och bära in ved. Så är rätt så sliten. Blir en tidigkväll ikväll. Solen sken i dag och gör det fortfarande men de blåser alldeles för mycket så de går inte vara ute för de är så himla kallt.
Hoppas de blir bättre väder imorrn så man kan sitta ute och sola vill ju inte vara alldeles för blek när man far utomlands så att folket blir blinda när dom tittar på en:]
Nä nu är filmen redo att ses och jag har inte så mycket mer vettigt att säga så ska lägga mig och se filmen. Men skriver nog imorrn :)

Jenny Widmark


Kommentarer
Postat av: linnea

du har blivit så himla flitig på att skriva :] (y)

2010-06-13 @ 01:59:20
URL: http://skogenffs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha ja vet ja är ritkigt duktig ;)

2010-06-21 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0