Fredag

sitte nu på mitt rum och tar de lugnt, har varit ute me skoter i dag. Körde med min bror och hans tjej åkte med mig. Mycket trevlig dag måste ja säga:) var även förbi johan tvärt, så dagen har bestått av skoter och kommer om ett tag bestå av sömn. Men får se när de bli:) de är ju trotts allt fortfarande lov, så man kan ju inte lägga sig jätte tidigt. 
Men imorrn tror ja att jag ska vara med johan och kim och åka bil lite överallt, men om ja känner johan rätt så blir de inge av. Han lovar alltid lite för mycke. Menmen så kan de också vara :)
nae nu ska ja se en film och för att inlägget inte ska bli allt för tråkigt snör ja in en bild på hur fint väder de var i dag :D

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0