Hooooooooj

tjena mitt bena:)
sitter hos johan och kollar runt på olika saker, medans han sitter å spelar de där förbannade nhl...... Finns inge värre men de va tydligen jätte viktigt just den här matchen så låt gå då..
De kanske inte blir någon skola på torsdag heller, kanske får mitt lov imorrn:D de skulle inte sitta illa :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer men va men johan å nå andra å se hockey gissar ja på..
Anledningen till att ja ska bättra mitt skrivande här är för att ja har fått klagomål av en ``viss`` person om att de är dåliguppdatering... så får väl ta tag i kragen och visa vad ja går för.
Har tyvärr inga bilder att bjuda på för sitter på johans dator. 
eller jo tog en bild på söta johan när han spelat sitt nhl.. 

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0