Me emma=)

Som ni ser är jag med min vänn emma:)
vi har gått på stan och kollat runt på olika saker, vi hade tänkt köpa ett par leggings men de fanns bara kvar i L så de blev inge köp och sen frågade ja tjejen om dom skulle få in mer av dom men icket så de blev inge köp.... Sura sin vi var gick vi därifrån och emma skull kolla på nå kläder och fick med sig lite saker och själv fick ja med mig ett par kallingar till min pojkvän:) Typ sånna här fick han :)


Är med emma nu och vi ser på unga flickor som är typ 15-16 år som fått barn. Ganska intressant att se på faktist=)
Men nu ska ja fortsätta vara social med emma tills hennes kille kommer:) Men ni får ha de bra tills ja skriver igen:)

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0