skolan.

hallå gott folk. Sitter nu på skolan varför vet ja inte riktigt slutade halv 2 men emma går nån timme till så ja satte mej vi datorn ist. Som ni kanske har märkt ha ja fått en ny design :D men de va inte de ja skulle säga utan ja har inte skrivit på ett tag och de är för att ja har ju som sagt inge internet i lägenheten. Så här har veckan sett ut:
- Söndag: Sov hos johan, sen på kvällen var vi me sofie och jonte.
- Måndag: Skola, sen minns ja inte vad jag gjorde.
- Tisdag: Skola, sen carro sen sova
- Onsdag: Skola, sen bäste emma, sen va vi med jonas och viktor, sen sova.
On nu är de torsdag och i dag hade jag tänkt städa och tvätta sen va me min baby;* Resten av veckan ser ut så här:
-Fredag:skola, sofie kanske carro sen fest
- Lördag: KAnske va med johan annars emma,
- Söndag: Stan
Så ser min vecka ut men nu ska ja sätta mej vid emma men ni får ha de bra tills dess :) PussPå jag och bästa linnea(L)

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0