Barnvakt

Min lillebror har nu varit hos mej sen igår och han ska hem imorrn, men först ska vi kolla på hans match som är imorrn och sedan kör vi hem han, inte så viktigt att veta men har inte så mke mer att skriva:P
Vi har dock inte gjort så mke under tiden han varit här , mest fetat oss och suttit framför tv:n och datorn. 
Måste även ge mig själv ett stor plus i kanten. Tro de eller ej men ja var ute och sprang i veckan. Måste nog bli oftare tror ja minsann. Just nu sitter min käre bror och spelar x-box medans ja och johan sitter och ser varsin film. Sociala ja vet. 
Nä nu ska ja fortsätta och se film.


BAra för att min pojkvän ville att ja skulle skriva nå gulligt om honom så får ja väl lov att göra de!
HAN är killen i mitt liv, utan han ingen jenny. när vi flyttade ihop tänkte ja oharre min hur ska detta gå, men ja inser nu att om ja inte skulle få bo med han och vakna upp men han på morron så skulle de kännas så enormt tungt. Då skulle ja inte orka stiga upp. Han är den manen som ja vill dela mitt liv med. ( Även fast vissa personer påstår att de inte kommer hålla och frågar vad ja tänker med. Och till dom vill ja bara säg. Ni har inte träffat en sån person som han. Ni kan väl hålla era åsiker för er själva, tror ni att ja bryr mig om vad ni säger. Nä de gör ja inte. De är väl vad man själv tycker som spelar roll?) 
Jaq älskar i allafall min johan knut forsell!♥

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0