Jao

Sitter nu och sängen och ska nog slå på en film eller något liknande. 
Blir nog att inte vara uppe så överdrivet länge ikväll för som sagt vanliga måndagar brukar ja ha sovmorron till 25 i 2 men nä imorrn har ja klipp tid kl 8 på morron :O 
aja måste ändå klippa mig så finns inge val.
Johan håller på och duschar nu så han kanske luktar gott någon gång ;) hahah
Går kvällen spenderades mestadels med sofie men vi var även med frida. Kom hem runt 2 tiden och slocknade inte långt efter de. Dagen där före var ja med ebba och så vidare, for på någon fest för att träffa henne men de hela slutade med att de sedan blev fest hos mej. Nykter var ja så de var inte lika roligt. Men men även då la jag mig efter 2. Sena dagar denna helg och även vecka. 
Nä nu ska ja se om ja hittar någon film att slå på sen ska ja, de vet ja inte ännu men de får kvällen fixa. 
har3 gött :)  bjuder på en bild på äldsta bror min.

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0