Konstigt

Som sagt som rubriken lyder så blev mitt hår konstigt. Tonade det i dag för fick inte den färg jag ville ha egentligen. Och färgen jag egentligen vill ha är ljust. Men inte så där skrik ljust utan bara lite sådär lagomt. Men jag kände att ja aldrig kommer få den färg jag vill ha även fast ja färgade håret hos frisören så blev de inte som jag ville. Och ja färgade de väl där tre fyra gånger, och sedan sa hon att de kunde ta lång tid att få den färg ja ville ha. Och så mycke tålamod har jag inte. Så skulle färga de ljusbrunt i dag men inte blev de det. Utan en konstig fätg. Men de får väl duga just nu. Vill inte färga sönder mitt hår ännu mer. 
Så här ser de ut. 
Igår hade även jag och älskling 1 år :) Love yaa ♥
De bästa året och de mest händelserika, båda bra och dåliga saker har hunnit hända under detta år.  Kommer alltid vara vi.             Puss på dig gulleunge:*

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0