hoppsan bloggen bortglömd:]

jag ska nog inte lova att jag ska blogga osv för ja verkar vara rätt så dålig på att uppdatera, men sådant som händer när de är en massa annat som händer. Nu ska jag och johan dra iväg till coop och köpa kattsand och även kanske lite hårfärg. >Får se om hårfärgen följer med hem eller inte. Annars blire kattsand. Börjar ha en sån ful utväxt så funderar på att fixa till de. 
Idag var de skola för fulla muggar och har även hunnit sova lite. Johan bjöd på fläskfile och ris mumsig ble4v de :) Nä nu ska ja pallra mig vidare. KAnske lägger in före och efter bilder på när ja har färgat håret om ja fattar hur man gör med den nya telefonen:] inte direkt så jätte teknisk. Nä nu drar vi. Pusss på er.

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0