hoppsan :]

Ett tag sedan ja sist uppdaterade men de må vara. Har varit så grymt mke nu vid jul och nyår då ja har flyttat till boliden och försökt få ordning i lägenheten då vi skulle ha fest hos oss :) 
Måste faktist säga att de blev mer lyckat än ja trodde. Men vissa kan ju förstöra en fest.. Men så är de ju alltid :) 
Ikväll blir de kanske nå grillning om ja får min vilja igenom men de är ju inte säkert, men bara hoppas på de :) 
2011 har börjat toppen bra! 
Vill även hälsa ett stort grattis till min lilla flicka frida som blir 18 känns sådär jätte konstig. Ser hon som mindre än mig :] men älskar hon ändå :) 
Aja nu ska ja s'tta mig och se nån film eller nå och vänta på att de andra ska se hockeyn klart och komma hem. 
ni andra där ute får ha de super bra :) 
hoooooj!

Jenny Widmark


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack :) <3

jadu, inte känns de som att man är 18 int, exakt alla andra känns ju mke äldre(A)

2011-01-02 @ 22:07:46
Postat av: Anonym

haha men nu jävlar när du tagit körkortet då blir de ut och åka volvo :D

2011-01-03 @ 14:13:19
Postat av: Anonym

att de bli, gamla bettan :D

2011-01-04 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0