stan ännu en dag..

Idag blir de stan ännu en gång med idag blir de inte för att shoppa utan för att laga mat och bara mysa. De kommer nog bli bra, mina kära sambo kommer också befinna sig i stan men inte för att ta de lugnt utan för att dricka en mängd alkohol. 
Ni måste ju hålla med om att sambo låter alldeles för gammalt!
Ja minns då ja skulle operera mig så skulle man fylla i civilstatus och då fanns de ju att välja mellan en hel del. Ja hade dock bara tänk fyllla i att ja hade ett förhållande men då kom ja ju på att ja faktist bor med min kille på heltid och måste då skriva att ja är sambo. De var då ja började fundera på de där, sambo i 17 års ålder :O Helt sjukt. Men trivs med det gör ja dock, fast de ibland kan vara jobbigt då vi båda inte riktigt vill samma sak. Men man löser de alltid till slut. 
Som de där med städning. Ja försöker hålla bort och ha de rent medans johan snör kläder efter sig och inte alls bryr sig. Men vi löser de alltid, de är ju de man får göra då man bor ihop. 
Nä nu ska ja inte babbla mer men ska i allafall strax bege mig mot staden. Vi hörs. =)

Jenny Widmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0